Om du bankar på min mössa...

Då får du ingen glass! Så det så!

Vi satt i bilen, jag sambon och barnen, när sonen började sjunga i baksätet. Texten har han hittat på själv, så här går den:

Om du bankar på min mössa, om du bankar på min mössa, om du bankar på min mössa så får du ingen glaaaass!
Men om du skyller dig då får du en glaaaass.

:)

Bäst man låter bli att banka på hans mössa då, för glass är ju rätt gott.

Idag ska vi få besök av en väninna och hennes son, som är året äldre än Milton. Och på eftermiddagen skulle barnens farfar titta förbi.
Tur att jag hade bakmani för några dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha! Det där va nog det bästa jag har hört på hela dagen! ^^

2008-12-10 @ 21:23:12
URL: http://moe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0