Min värsta skräck har flyttat in i vår lägenhet.

Magsjuka! Dottern har kräkts två gånger... Sonen har klagat på magont, men det är allt än så länge. Sambon mår så illa så han knappt kan röra på sig. Alla tre sov gott runt åtta ikväll.
*vill inte vill inte vill inte*
Spya är förövrigt vidrigt att ta hand om! Livia hade kräkts på sig själv, ett gosedjur hon höll i handen och på madrassen.
Storebror var snabb på att inspektera maginnehållet "lite korv där, och lite makaroner."
Jo tack, jag ser det. Det var STORA bitar. In i duschen med mig, lillan, gosedjuret och madrassen.
Så nu ligger lillan och snarkar tätt intill pappa i vår säng.

Jag sover nog på soffan inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0