Knäckfrukost.

Jag är SÅ nyttig! Jag skulle behöva tappa åtminstone fem kilo, gärna tio, men så sitter jag och trycker i mig knäck till frukost.. Way to go...
Well, gott var det i alla fall! Och jag känner mig inte riktigt motiverad att börja banta i december som är värsta frossarmånaden, känns som att det är dömt att misslyckas.
Drabbades av bakmani här i veckan. Bakade först pepparkakor sen lussekatter, ischoklad, chokladkaka, kexchokladpaj, knäck och fudge.
Mycket uppskattat av sambon ;)

Just nu är det lugnt och skönt här hemma. Lillan sover och sambon och sonen är nere på stan för att slipa sina skridskor, sedan drar de vidare till hockeyrinken.
Vad ska man hitta på då tro? Borde städa-orkar inte. Borde plugga-orkar inte. Förmodligen kommer jag att sitta stilla på denna plats tills lillan vaknar.

Försöker scrappa ett inbjudningskort till lillans 1-årsdag, men får bara inte till det. Ska meka vidare med den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0